Wordless Wednesday #37 : Ronaldo pun sokong Palestin :)

by Ummi Hanie on May 17, 2012

in Umum

 

ronaldo sokong palestin

{ 8 comments… read them below or add one }

izan ishak May 17, 2012 at 6:47 PM

selagi namanya manusia yg inginkan kebebasan… rasanya sokongan terhadap palestin tak pernah padam kan…

Reply

akubiomed May 17, 2012 at 9:31 PM

Bebaskan Palestin. Negara arab yang kaya minyak sepatutnya sudah lama boleh menghulurkan bantuan daripada mengharap polis dunia. :-(

Reply

Affan Ruslan May 18, 2012 at 4:17 AM

Manusia, Islam atau tidak, kalau meraka ada hati dan tau realiti di Palestin, mesti mereka akan bersama Palestin :)

Negara Arab kaya, tapi takde otak. Kekayaan tidak digunakan untuk membantu saudara seIslam.

Reply

titan May 18, 2012 at 10:40 AM

hoho..ok. ronaldo kacak!

Reply

puan kutu May 18, 2012 at 9:52 PM

baguslah..semua manusia normal mahukan kebebasan dan kedamaian kan hanie?

Reply

Ummi Hanie May 20, 2012 at 11:08 PM

yepppp kutu. salute lah dgn Ronaldo. moga2 dpt hidayah satu hari nanti…

Reply

Izzuddin Fauzi May 18, 2012 at 10:45 PM

Kalau baca buku Travelog MAZA tu.. Tengok macam mana orang bukan islam boleh berusaha tentang yahudi tapi kita… ???

Reply

Ummi Hanie May 20, 2012 at 11:15 PM

malu rasanya kalau kita org islam ni tak berusaha menentang yahudi yg terang2 jahat ni kan…

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: