Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #35: Aurat Wanita

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #35: Aurat Wanita

aurat wanita

 

aurat wanita

 

aurat wanita

Incoming search terms:

 

16 Responses

  1. intan_blur says:

    tq hanie..
    akk tgh memperaktikan pakaian mcm nih.. ;)

  2. fieda says:

    terima kasih berkongsi..semoga menjadi manfaat buat kawan2 diluar sana..

  3. izan ishak says:

    terima kasih atas perkongsian ni hanie… insyaAllah… cuba jadi yg lebih dari semasa ke semasa…

  4. izan ishak says:

    *cuba jadi lebih baik

  5. akubiomed says:

    Moga-moga wanita diluar sana menjadi muslimah contoh.

  6. Perkongsian yang bagus Hanie.. Gambar ke 2 tu mmg ada dalam slaid ceramah akak.. hehe..

    ps: cuma kadang2 kita tak sedar, bukan setakat tshit dan seluar je, pakai baju kurung pun boleh jadi seksi dan tak sempurna tutup aurat.. (cakap kat diri sendiri lah ni.. dah gemuk, baju ada yg dah ketat..dah bungkus dalam plastik tak mau pakai..)

  7. Denaihati says:

    peringatan yg sangat penting utk dikongsi dan praktikan.

  8. eiela says:

    kadang-kadang pakai baju kurung pun orang kata seksi walaupun ia longgar.

  9. Ummi Hanie says:

    takpe kakngah, janji ada azam nak ke arah lebih baik kan….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *