Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #70: Kereta terkecil di dunia?

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #70: Kereta terkecil di dunia?

kereta terkecil di dunia

 

kereta terkecil di dunia

imej kredit: Google

 

28 Responses

  1. fyna says:

    macam-macam diorang. hehehehe.. boleh bergerak ke tue?

  2. Alin Marlini says:

    sesuai unjtuk org comel2

  3. titan says:

    boleh drive ke tu.

  4. eiela says:

    kereta tuh bleh jalan ke? rimas je tengok tapi kereta tuh comel.

  5. Sop says:

    wah kecik nyer
    tp cam seksa jer pemndu.. hehhee

  6. wantie says:

    kalau mcm ni rasanya sofa kat umah tu nak modified jadi keta la. hahahaha

  7. suriaamanda says:

    nampak macam seksa sangat dah…

  8. Mus says:

    anak nak main pun tak puas

  9. Ummi Hanie says:

    Betul3x… Setuju :)

  10. Ummi Hanie says:

    Itulah, mcm saiz kereta mainan budak2… Sy rasa kalau kat malaysia ni mmg tak lukus utk bawa atas jalanraya

  11. Cikgu Hairul says:

    macam tak selesa je nak drive. untuk kanak-kanak boleh la.

  12. daddydee says:

    Boleh memandu ke tu? hehehe

  13. akubiomed says:

    Sudah pasti tidak selamat di pandu.

  14. puan kutu says:

    nk bergambar bley kot.nk naik?bg budak je la bawak.haha

  15. izan ishak says:

    siapalah yg sanggup nak drive kereta ni ye…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *