Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #65: Pencinta Haiwan

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #65: Pencinta Haiwan

Wildlife park langkawi

 

Kakak, adik dan arnab

 

Incoming search terms:

 

29 Responses

  1. iEyLa says:

    alolo…comeynye….
    ayid..nnt ajak ummi bwk kakak tau..hiks

  2. akubiomed says:

    Nampaknya anak-anak sukakan arnab. Boleh bela dirumah. :-)

  3. Denaihati says:

    geram tengok bulu gebu arnab ni, buat lauk pun sodap juga.

  4. Ummi Hanie says:

    ye! arnab2 tu comel dan jinak2 pula tu!

  5. jal says:

    aisehhhh dekat mana ni, macam best jer nak pergi

  6. ohcikgu says:

    ohh..suka haiwan rupanya..:)

  7. eiela says:

    comelnya arnab2 tuh. rasa nk pcit2 je.

  8. Ummi Hanie says:

    time kasih Katak Comel…

    ank2 sy mmg sejak kecil dah sukakan haiwan mcm ni… sbb sy sndiri pun suke ;)

  9. Ummi Hanie says:

    ate… ni pusat ternakan rabbit, kak ngah… haha~

    lor… sygnye byk yg mati… mesti anjing makan kan?

  10. ejam says:

    wah banyaknya rabbit…bagus bila anak2 jd pengasih pd binatang kan…

  11. puanbee says:

    Gambar dah cantik2 dah ngeee~

  12. Puan Kutu says:

    comel..suka gak dengan arnab,tp ssh kot nak bela sbb arnab mudah mati..

  13. Mama I.A says:

    kelakar pula tengok reaksi wajah yang dalam gambar pertama tu..macam takut je nampaknya..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *