Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #43: Masih nak merokok kah?

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #43: Masih nak merokok kah?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Incoming search terms:

 

18 Responses

  1. Nazri says:

    kesian kat pesakit kanser paru-paru hasil dari rokok.. kesian lagi kat orang yang tak ambil iktibar

  2. Cikgu Hairul says:

    Ramai yang tak ambik tahu dan ambik peduli pun dengan kecelakaan yang bakal ditanggung.

  3. menakutkan jugak gambar2 td. tapi ramai je masih buat tak tahu kesannya.

  4. Tehr says:

    Perokok tegar memang tak kisah semua ni
    Huhu

  5. iEyLa says:

    dah wat iklan kt kotak rokok pon masih ramai yg beli…
    xpaham tul..

  6. akubiomed says:

    Majis Fatwa sudah memfatwakan merokok ini haram.

  7. Denaihati says:

    buatlah iklan macam mana pun, perokok tegar ni nak ada kesedarannya dan keinsafan sendiri baru la boleh berenti. kalau setakat nak, rasanya memang ramai yg nak berenti.

  8. Juan says:

    wah, bahaya siot

  9. puanbee says:

    Gambar yg last comel bangat ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *