Wordless Wednesday #31 : Tangga ‘Misteri’

by Ummi Hanie on March 21, 2012

in Gambar Menarik

 

tangga misteri

Incoming search terms:

{ 24 comments… read them below or add one }

kakngah March 21, 2012 at 9:21 AM

nak ke mana tangga tu??

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:29 PM

ke alam misteri…. jeng3x…. :p

Reply

ayu jamal March 21, 2012 at 9:28 AM

salam sahabat..
hmm tangga ni wujud ker?

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:30 PM

wslm sahabat ;)

nmpk gaya mcm real je kan… wujud le tu ;)

Reply

syu90 March 21, 2012 at 9:44 AM

salah bina kot…hehe..

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:30 PM

ada kemungkinan juga tu syu. tak kuasa kot nk robohkan balik :p

Reply

fieda March 21, 2012 at 9:54 AM

untuk ape ye dorang buat tangga tu..pelik..

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:30 PM

mungkin tersilap bina kot kak fieda… hehehe

Reply

iEyLa March 21, 2012 at 11:08 AM

terbaikla tangga nih…
jalan naik tangga ni jgn pndang atas..sure hantuk kepala bestnye..hehe

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:31 PM

ieyla nak cube?? :p

Reply

Yati March 21, 2012 at 11:23 AM

Dia silap bina ke, atau teknik fotografi ni. :)

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:31 PM

ada kemungkinan jugak tu kak yati ;)

Reply

izan ishak March 21, 2012 at 11:36 AM

kat mana ni hanie. ada tangga tapi…. mmg misteri!

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:32 PM

entah leee kat mana kak izan… ahahhaha ~ misteri nusantara betul kan ;)

Reply

sal March 21, 2012 at 1:44 PM

khas utk lepak selepas penat membeli barang atau boleh jadi tempat menunggu utk menjimatkan membeli kerusi yg mudah patah.

Reply

Ummi Hanie March 21, 2012 at 3:32 PM

ye… mari melepak beramai2 di tangga misteri… hhahaha ~ ;) terbaeklah jwpn kak sal

Reply

kakyong March 21, 2012 at 11:03 PM

hahah… ni mesti silap plan.. tp alang2 dah buat, bior le jadi deco2.. :p

Reply

Ummi Hanie March 22, 2012 at 8:34 AM

kihkihh… deco2 bersama eric leong ker ;)

Reply

puan kutu March 24, 2012 at 1:11 AM

mmg misteri,apa motif tangga ini dibina?ada pintu ajaib yg tak nmpk dek mata kasar agaknya..:)

Reply

Ummi Hanie March 25, 2012 at 12:46 AM

sebut je pintu ajaib, terus terbayang wajah doraemon… kwang3x~ :p

Reply

titan March 26, 2012 at 12:34 AM

tangga tu tembus ke banting. hoho..

Reply

Ummi Hanie March 26, 2012 at 9:43 AM

banting? tempat apakah itu…

Reply

W.HabibuRahman March 27, 2012 at 10:02 AM

halusinasi tuh…hohoho

Reply

Ummi Hanie March 27, 2012 at 4:33 PM

ye ke… mcm2 andaian di sini ;)

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: