Wordless Wednesday #26 : Kasihnya ibu haiwan

by Ummi Hanie on February 15, 2012

in Gambar Menarik

 

 

Cycling, swimming and jogging. One of the challenges for the up-and-coming driver, Jazeman Jaafar #PETMOS

Incoming search terms:

{ 20 comments… read them below or add one }

iEyLa February 15, 2012 at 9:34 AM

haiwan pon masih ade perasaan sayang pd anak.. :)

Reply

Ummi Hanie February 15, 2012 at 2:24 PM

yep dik … terharu tengok nye

Reply

nuriz February 15, 2012 at 10:23 AM

sungguh kuat naluri keibuannya

Reply

Ummi Hanie February 15, 2012 at 2:25 PM

yes … malu betul manusia yg buang2 ank ni

Reply

MyKeyPad February 15, 2012 at 10:48 AM

Hmm. . .gambar betul ke ni atau photoshoped?

Reply

Ummi Hanie February 15, 2012 at 2:25 PM

sy rasa,ni gmbr betul

Reply

izan ishak February 15, 2012 at 12:06 PM

sayangnya pada anak kan…

Reply

Ummi Hanie February 15, 2012 at 2:26 PM

ye, k.izan … begitu protective skali ibu itu :)

Reply

intan_blur February 15, 2012 at 12:17 PM

slm hanie…
klu pikir2..haiwan lagi blh bpikir ngan waras bbnding ngan mansia kan hanie..

Reply

Ummi Hanie February 15, 2012 at 2:26 PM

wslm k.intan …

mmg betul tu .. ntah cmane manusia boleh trgamak buang bayi kan ?

Reply

zie fauzi February 15, 2012 at 3:19 PM

sayangnya ibu tu pada anaknya…. Belakang rumah zie ada seekor ibu kucing dgn 4 ekor anak yg kecik lagi… selalu kalau zie bersiang ikan zie akan bg sekor dua kat kucing tu, tp ibu kucing bukan makan sendiri, pi bagi kat anak2 nya dulu… pastu ibu tgk anak2 mkn sampai habis…

binatang pun ada perasaan kasih sayang, ini kan manusia yg ada akal fikiran… entah apa la yg ada dalam fikiran depa bila buang anak sendiri …. :(

Reply

Ummi Hanie February 16, 2012 at 10:20 AM

betul tu zie … binatang lebih tahu sygkan ank2 …

hmm…rajin zie layan kucing2 juge ye.. blkg umah sy ni mmg byklah kucing jalanan … klu ada apa2 mknn xhabis ke,sy campak je blkg tu.. berebut2 depa :p

Reply

nza February 15, 2012 at 3:33 PM

haiwan pn tau syg anak ttp ada manusia lebih teruk dr haiwan….

Reply

Ummi Hanie February 16, 2012 at 10:20 AM

memalukan je manusia mcm tu kan kak …

Reply

Denaihati February 16, 2012 at 1:01 PM

pelajaran utk manusia, selain kasih ibu, kelilingnya manusia yg menonton je.

Reply

Ummi Hanie February 16, 2012 at 1:09 PM

betullah cakap DH tu,manusia ni langsung xmau menolong yer

Reply

titan February 16, 2012 at 7:16 PM

aku sayang ikan emas aku tu..tak bagi kucing kacau..

Reply

Ummi Hanie February 17, 2012 at 9:59 AM

rajin titan mmebela ikan emas yer … ada brape ekor ?

Reply

puan kutu February 23, 2012 at 5:30 PM

gambarnya blur tak nmpk sgt tp kutu dpt tgkp apa yg ingin disampaikan..kasih ibu bawa ke syurga..:)

Reply

Ummi Hanie February 25, 2012 at 11:18 AM

erk…blur ke ? atau kecik sgt ?

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: