Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #01 : Siblings Love ~

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #01 : Siblings Love ~

 

[Akhirnya …. daku join juga segmen WW ni… disebabkan ni INTRO , maka kena ada sedikit WORDS lah yer … :p]

luv this pic ... :)

 

8 Responses

  1. nza says:

    sejukkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

  2. Ummi Hanie says:

    haha tulah kan..dah jd trend WW skrg ni .. ;)

  3. Yati says:

    Comelnya adik dan kakak, mandi pool. :)
    Kak Yati tak pernah tulis entri wordless wednesday ni lagi. Sebab mesti nak cerita punya kalau upload gambar. :)
    Yati ada entri terbaru… jom baca Perihal salesmanMy Profile

  4. puanbee says:

    baru nampak betui2 muka anak2 nis ni ,,mak nya malas upload gambo hahah sama je mcm bee.. comel anak2 putih2

    • Ummi Hanie says:

      ahahhaha …

      cover ank mcm arwah maikel jeksen .. :p

      hehe tenkyu … yg no.3 tu (munirah) tu lg putih , nnti2 upload gambo dia lak

      same prangai yer bee :p

  5. Ummi Hanie says:

    timekasih airneslobeng..

    haih tetibe lak sy tingin nk minum neslo :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *