Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: zoo taiping

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Ke Zoo Taiping lagi…

Zoo Taiping ni dah macam acara tahunan juga kot. Yelah, seronok bawak anak². Tengok mereka seronok, kita ummi dan abah ni pun rasa seronok sama…. Pagi hari cuti pertabalan Sultan hari tu, kami sekeluarga bersama-sama mertua saya bertolak ke Taiping, makan pagi di rumah pakcik di sana. Oh bestnya makan bihun goreng orang masakkan… haha. Kemudian,…
Read more

Zoo Taiping Revisited

Aktiviti ini berlaku lama sudah . Teramat basi story nyer but i don’t care. Hohohho~ Hanie ni selalu lambat buat liputan , kan ? Hukss … so bizi lor … otak ni kalau boleh dibelah , tangan pun kalau boleh dicambah-cambah lagi , macam² kerja nak dibuat dan dirancang dalam satu masa yang sama .…
Read more