Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: update contest

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

UPDATE 5 (FINALE) : Top Commentator Contest

Bismillahirrahmanirrahim ……… Salam semua . Sihat2 ya ? Alhamdulillah … Saya dan anak2 serta encik hubby pun sihat2 belaka . Maaf update finale ni agak lewat sikit , maklum je lah faktor kekangan masa dan anak2 kecik ni . Saya dah draft dari siang tadi tapi malam ni jugak baru saya dapat publish . Takpelah…
Read more

UPDATE 3 : Top Commentator Contest

Bismillahirrahmanirrahim . Hanya ada seorang sahaja pertambahan contestant iaitu kak Ummilra . Welkem welkem … So overall contestants semua hanyalah 6 orang sahaja . Oklah , better than zero kan ? Dan ini mungkin berita baik buat semua contestants barangkali ? Kurang saingan , besar peluang untuk menang …. :) Tapi pada pandangan Hanie , tak…
Read more

UPDATE 1 : Top Commentator Contest

Bismillahirrahmanirrahim . Maaf ya peserta2 Top Commentator Contest (3 org je..huhu) sebab Hanie lambat sangat bikin ini update . Kesian korang , dah berhempas pulas mengomen2 hampir setiap entri Hanie since 2 tahun berblog nih , tapi satu hapdet pun Hanie tak buat ekkk . . . Bukan taknak buat , kesihatan agak terganggu sedikit…
Read more