Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: ragam manusia

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

kereta terkecil di dunia

Wordless Wednesday #63: Risiko tanggung sendiri maa….

  Incoming search terms:boboiboy youtube (14)

Pelik! Ketagih makan span dan sabun

Alhamdulillah puas makan hidangan kenduri yang enak jemputan kahwin seorang kawan di Ipoh tengahari tadi. Memang tukang masak, kenduri anak sendiri, masak sendirilah… Untung kan macam tu? ;) Sebut pasal makan, baca saja berita ni, perut sendiri rasa macam nak sakit. Kalau setakat dengar perempuan mengandung mengidam nak makan serbuk kopi ke, boleh diterima akal…
Read more

Mumia moden di London

Salam bertemu kembali. Macam-macam ragam manusia dalam dunia ni ye.Ada ragam yang pelik,ada ragam yang mengerikan… Baru-baru ini di kota London,seorang pemandu teksi yang meninggal dunia diawetkan dan dijadikan mumia moden ala-ala mumia di Mesir . Baca berita lanjut tentang Mumia Moden di kota London ; BULAN lalu, seorang pemandu teksi di kota London yang…
Read more

Jijiknya burger tahi manusia

  Salam W.b.t. ,   Menjijikkan sekali bila baca artikel burger dari najis/tahi manusia ni . Saya tak tahulah nak komen apa lagi pasal isu ni . Nak kata dunia ni dah kehabisan makanan sampai najis manusia pun dijadikan makanan , tak juga ! Itulah jadinya bila otak tu kononnya dah terlalu pandai nak cipta…
Read more