Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: percutian gaya bajet

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

kinabalu pine resort

Jalan-jalan Sabah – Day 2

Aishh tak update lagi diari jalan²ku a.k.a Travelog Ummi Hanie ke Sabah pada penghujung April ’13 yang lalu (nak dekat cuti hari Buruh 1 Mei). Sebelum tu, saya ada terbitkan entri barang yang nak dicari di Sabah sebagai hint kat korang. Sabah tu besar kan.. destinasi kami kali ini adalah Kota Kinabalu. Suami dah siap²…
Read more

Percutian gaya bajet – Langkawi 2013

Salam ceria, Semoga semua sihat selalu. Diri ini masih terkenang²kan percutian indah + percutian bajet di Langkawi. Hari ini sudah genap 9 hari sejak kami pulang. Percutian ini memang sangat² kami nantikan kerana tiket flight sudah ditempah sejak setahun yang lalu. Nama pun nak percutian gaya bajet, kan? Kenalah bersabar sikit menunggu tarikh percutian walaupun…
Read more