Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: Parenting

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Anak daraku dah nak masuk tahun dua

Bismillahirrahmanirrahim . Apa khabar semua kengkawan ? Harapnye sihat sejahtera aman damai lagi bahagia yer … ehhh panjang berjela pule … ;p Alhamdulillah , saya dan keluarga baru balik coti2 Malaysia … coti2 yg sangat bajett okeh bukan coti2 shopping2 taww … Nanti2lah saya story bab itu pule walopun takde bende sebenonye nak story sangat…
Read more

Every mom is a super mom,rite?

  Bismillahirrahmanirrahim ……… Eh kenapa ye tetibe keluar tajuk macam ni ? Nak mendabik dada ? Tidakkk sama sekali … kutahu siapa diri ini … hukkkk….~ Bagi saya , every mom is a supermom in their own way okay . Bukan hanya si polan ni dan si polan itu saje yang berhak pegang ‘takhta’ supermom…
Read more

Homeschooling versi Ummi Hanie (Pt . 1)

Salam, Sihat semua ? Syukur alhamdulillah. Cuma anak2 saya ni lah, kejap2 ada yang flu, ada yang batuk. Banyak kali dah mak saya pesan suruh makan vitamin c lebih sikit, tapi sampai la ni saya tak beli2 lagi Vitamin C untuk kami anak beranak. Huhuhu . . . Kita ni takpe lagi, ade jugak makan…
Read more