Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: parenthood

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Mandi kolam, mandi laut dan berkuda di pantai Batu Ferringhi

Salam bahagia readers. Tak habis-habis lagi bercerita tentang percutian di Batu Ferringhi ni. Harap tak jemulah… Sebab sayang kalau tak diabadikan kenangan indah² bersama suami dan anak². Kali ini tentang apa ya? Apa lagi budak² punya kesukaan kalau bukan bermain air! Mandi kolam tu dah macam acara wajib setiap kali pergi ke hotel² yang menyediakan…
Read more

TAG tentang ANAK

Lama tak main TAG² kan . Kali ni saya dapat dari Murni a.k.a. Puan Kutu yang sebaya dengan saya . TAG kali ni berkisar tentang ANAK sahaja.Jom layannn~   1. How old were you when your first child was born? Pembaca setia blog ni mesti dah tau punye kan . So , biarlah rahsia ?…
Read more

Makan berjamaah bersama anakanda tersayang

  Salam Ramadhan kalian semua . Sudah masuk hari ke-15 kita menyusuri Ramadhan bersama, sekejap saja sudah separuh masa pertama berlalu .   Hari ini saya nak bercerita santai² sahaja tentang saya dan anak² . Sudi-sudilah membaca yer … Thanx ~   Sebelum tu , layankan jer soklan tak berapa cepumas dari saya ni ……
Read more

Nora Danish nak anak jadi seorang hafiz al-Quran

  Salam petang Jumaat . Wah seronok baca khabar berita macam ni tentang artis² kita tau . ^-^ Ye , Nora Danish pelakon drama Ana Lulu tu bercita² nak jadikan anak lelaki tunggalnya (buat masa ini) , Rayqal seorang hafiz al-quran seawal usia 4 tahun beb ! Bagus lahhh ada cita² murni macam tu yer…
Read more

Orang baru dah sampai . . . Part 3 (Final)

Bismillahirrahmanirrahim . Ok lah utk siri FINAL yakni Part 3 (dah lame tertunggak weihhh!!) ni Hanie byk nk story pasal anak2 lah . Bagaimana ‘peel’ mereka bila dapat adik baru dan sebagainya . Zaid sekarang dah pun mencecah usia 6 bulan . Sat je babyku dah membesar ! Dah pandai naik walker bagai , dan dah…
Read more