Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: luahan rasa

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Sawang… syuhh kau

Assalamualaikum! Kakak², Abang², Adik². Ada nampak sawang tak kat sini? Macam ada je kan? Boleh tolong saya buang sawang ni tak? Tapi macam cantiiiik je sawang ni pulak. Ekekekeke…. Ehhh… ini spider web daa… Betullah tu, kalau bahasa melayu sebutnya sawang kan? imej: Google Letih sebenarnya “melawan” sawang ni. Begitulah kiasannya… Blog ini asik terabai…
Read more

Ah, merajuklah !

Nak juga meluah rasa dalam blog sebab dah lama memendam. Keciwa. Kesetiaan tak dibalas. Malas dah nak layan. Amboi amboi amboiii…. berdrama hindustan plak mom blogger hari ni yek. Ok. Serius. Saya dah beri beberapa tempoh sebagai peluang untuk Mr. N memunculkan CPUV @ BE (Buffered Earnings) di sini tapi penantianku seperti sia² belaka…. Jadi…
Read more