Ketahui 16 barang elektronik paling laris di Malaysia

16 barang elektronik paling laris di Malaysia | Sekarang ini era penggunaan barangan elektronik, atau bahasa canggihnya, gajet di mana-mana, tak kira lapisan usia. Penjualan gajet elektronik sentiasa mendapat sambutan, dan gajet² baru juga semakin bertambah seiring dengan permintaan masyarakat. Ada yang pentingkan jenama, ada yang pentingkan aplikasi dalam sesebuah gajet, tak kurang juga yang mahukan gajet asas. Korang jenis […]

» Read more

Beli iPhone 6 menggunakan rebat RM200. wow bestnye!

Salam bahagia, Saya dan suami pencinta produk Apple. Bukan nak membangga diri pun… peranti iPhone pun kebanyakan beli yang second jer… hewhew~ Kini dah keluar iPhone 6. Bigger than bigger. Tengok kat Lazada, harga iPhone 6 bermula dari RM2299 – iPhone 6 16GB Grey. Harga asalnya RM2727. Banyak penjimatan, bukan? ;) Jangan LUPA ! Ada REBAT RM200 di situ. Silalah guna ya. […]

» Read more