Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: komli

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Mencuba nasib dengan pengiklanan Geniee SSP

Salam holiday! Belum ada mood bercerita perkara lain, apatah lagi topik percutian kerana cik abang tiada di sisi, nun jauh di Azerbaijan menjalankan tugas.   Okay. Geniee SSP. Pernah dengar? Saya yakin ramai dah mencuba dengan syarikat pengiklanan dari Jepun ni. Kalau korang kenal Innity, Komli, dan lain² tu. Maka begitulah Geniee SSP.    …
Read more

Lamaranku diterima

Syukurrr Alhamdulillah…. hati berbunga² dan semangat blogging berkobar² setelah lamaranku diterima. Selepas KOMLI menerima lamaran, kini giliran Innity pula yang menjadi idaman hampir setiap bloggers kan kan… Terima kasih INNITY kerana memberi peluang ini. Benarlah telahan dan kata hati saya. Kalau yang lain tak berapa menjadi, jangan putus asa cari alternatif lain. Baca cerita merajuk…
Read more

Dah merajuk baru N nak bagi CPUV

Macam dah agak. Memang dah agak. Lepas merajuk, baru dapat. Nak kena jual mahal, baru nak mengalah ye. So terpaksalah gantung balik banner encik N. (sekarang ni gantung leaderboard je sebagai alternative ad untuk iklan K) Lepas berbulan-bulan (dekat setahun kot) tak dapat CPUV @ Buffered Earnings, barulah encik N sudi nak bagi kat blog…
Read more