Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: jalan-jalan sabah

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Awan cantik sekitar pergunungan Kinabalu, sabah

Macam tak percaya dah menjejak daerah pergunungan Kinabalu di Sabah. Antara pemandangan terindah yang terpahat dalam memori ialah pemandangan awan cantik di situ.       Subhanallah…. memang terpegun, terpana, terpaku seketika melihat keindahan ciptaan Allah SWT dan bersyukur kerana diberi peluang untuk menikmatinya.     Kami berjalan awal pagi, jadi tak panas sangatlah duduk…
Read more

kinabalu pine resort

Jalan-jalan Sabah – Day 2

Aishh tak update lagi diari jalan²ku a.k.a Travelog Ummi Hanie ke Sabah pada penghujung April ’13 yang lalu (nak dekat cuti hari Buruh 1 Mei). Sebelum tu, saya ada terbitkan entri barang yang nak dicari di Sabah sebagai hint kat korang. Sabah tu besar kan.. destinasi kami kali ini adalah Kota Kinabalu. Suami dah siap²…
Read more