Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: Izzah Munirah

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Izzah Munirah

Si kecilku chakk !

Salam sabtu. Wah tajuk dah copycat TV3, karang kena saman baru tawu… ~ Sebenaunya entri ni langsung takde kena mengena dengan program Si Kecilku Chakk!  tu yer … jangan mare~   Entri santai² je kali ni… berkisar tentang anak daraku sorang yang sahamnya tak jatuh² lagi tu…. ahakss ~   Si Izzah Munirah (Onie) punye…
Read more

Port baru untuk anak-anak berekreasi

Salam bahagia . Diharap semuanya sihat belaka . Dah penat buat entri review , petang-petang ni perut pun dah kenyang , kita buat entri santai-santai jer . Layan pics ye kome . Dah lama nak story-mory pasal anak-anak tapi asik tertangguh aje . Karang sendiri menyesal tak rakamkan perkembangan anak-anak . Sape yang susah ?…
Read more

Bertemu Kerabat Diraja Perak :)

Bismillahirrahmanirrahim ……… Pagi , Khamis 25 Mac 2010 – Izzah Munirah dimasukkan ke Wad Melor , Hosp. Parit Buntar . Pagi , Jumaat 26 Mac 2010 – Raja Perempuan Besar Perak , Tuanku ZARA (isteri Raja Muda Perak,Raja Dr. Nazrin) melawat Wad Melor dan wad2 lain di Hosp. Parit Buntar =) Tengahari , Sabtu 27…
Read more

Anakku Masuk Wad…

Bismillahirrahmanirrahim… Sekali lagi ku ‘menghilangkan diri’ di alam maya ni. Tak sangka ku kembali semula dengan coretan yang ada kaitan sangat rapat dengan entri sebelum ni. Hmmm… dalam entri sebelum ni saya baru je bercerita tentang kesihatan anak2, termasuklah kisah Si Izzah Munirah yang tak berapa sihat dan ceria keadaannya. Al-kisahnya pagi hari Kahmis minggu…
Read more

Cutest Baby Of The Planet 2009

This is my nomination. My adorable baby girl. :) NAME : IZZAH MUNIRAH D.O.B. : 23rd NOVEMBER 2007 (14 months) Bismillahirrahmanirrahim ……… Salam 1 Malaysia ! :) Just straight to the point ok . As I was strolling around MBP’s blog , i saw this contest . Eventually this is the final contest to choose…
Read more