Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: gambar anak-anak

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

3 Abdul

          Geli hati sendiri tengok keletah 3 Abdul dalam gambar² ni. Sejurus selesai abah depa shavekan rambut dan mandi, terus saya suruh depa duduk bertiga nak snap gambar. Takyah gi kedai gunting rambut, abah budak-budak ni je jadi tukang rambutnya… Memang tak pernah jejak pun baik dari abang yang besar tu…
Read more

Anak-anak menemaniku di dapur…

Aktiviti atau rutin harian sebagai seorang surirumah sepenuh masa, apa lagi kalau bukan memasak. Yang bukan surirumah pun gigih memasak tak gitu ;) Wa memang tabik lahh…. Semenjak dua menjak ni, anak-anak yang berdua tu suka sangat meneman saya memasak di dapur. Yang anak dara tu dah lama detect yang dia ada minat ke arah…
Read more