Sudah cukup cukup sudah…. naik Super Sonic ROLLER COASTER itu!

Sudah cukup cukup sudah…. naik ROLLER COASTER super sonic itu! Salam bahagia semua. Wah sedar tak sedar sudah hampir sebulan cuti sekolah akhir tahun bermula, tapi masih banyak kisah yang tak dapat saya update. Sedih ~ :( Nak update yang sensasi dulu. Sensasilah sangattt.. Minggu pertama cuti sekolah tu kami travelling/jalan-jalan famili yg jauh sikit, dari utara sampai ke pantai timur. […]

» Read more

Orang baru dah sampai (Part 2)

Salam semua. Apa khabar ? Sekejap betul masa berlalu. . Saya pulak dah masuk hari ke-15 (2 minggu) berpantang. Ok je alhamdulillah, badan pun semakin sihat. Hurm. . kalo aritu o9/09/09 tarikh yang cantek kann. . banyak olang cina ‘kifan’ maaa . . . kawen lorr… hehe. Kununnya bagi depa bunyi nombor 9 tu bermakna Forever = Berkekalan atau yg […]

» Read more

Orang baru dah sampai (Part 1)

Salam semua . Apa khabar ??? Rinduuuuu u all semua !! Hanie sihat alhamdulillah … Sihat org berpantang lah . . . kenalah jaga badan , pantang makan minum sikit utk kesihatan di masa akan datang kan . . . buat jelah sekadar yg termampu yer . Masuk ari ni dah pun hari ke-9 berpantang dan hari ke-16 dlm bulan […]

» Read more
1 3 4 5