Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: cloth diaper

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Terliur sendiri tengok lampin kain moden ni !

Lampin kain moden (CD) yang comel Waaaahhhh… begitulah teriak hatiku pabila melihat kain lampin moden dalam kedai FB ku sendiri :-P. Serius comel gilerr, rasa nak sebat je sekodi. Over je. Haha… Sebelum tu nak cerita² dulu sikit. Sedar tak sedar dah hampir 6 bulan saya menggunakan kain lampin moden ni secara full time kepada…
Read more

cloth diaper model

Cabaran memelihara alam sekitar

Salam ceria, assalamualaikum. Pehh tajuk tak boleh tahan. Sejak bila pulak saya jadi aktivis alam sekitar ni? :p Sebenarnya ada maksud tersirat juga di sebaliknya. Orang puteh kata, killing two birds with one stone. Betul ke ayat saya nih (kalau ada pakar bahasa inggeris kat sini) ? Iyelah, dunia yang kita diami selama ni dah…
Read more