Port baru untuk anak-anak berekreasi

Salam bahagia . Diharap semuanya sihat belaka . Dah penat buat entri review , petang-petang ni perut pun dah kenyang , kita buat entri santai-santai jer . Layan pics ye kome . Dah lama nak story-mory pasal anak-anak tapi asik tertangguh aje . Karang sendiri menyesal tak rakamkan perkembangan anak-anak . Sape yang susah ? Mereka dan keluarga mereka ….. […]

» Read more

Kisah seorang Zaid “Wawa”

Tersebutlah kisah ………. (sila baca dengan nada bersyair ;p) Seorang budak ………….. bernama Muhammad Zaid ……………. Uh cukuplah tu baca dgn nada bersyair . Tak lalu teman nak ngabiskan satu entri ghope itu :p . Alkesahnye budak Zaid ni dah makin lah aktif . Songehnye pun dah bukan main banyak . Sebelum ni jenuh asik ‘memerap’ aje dengan saya . […]

» Read more

Kita Bersaudara (OST Magika)

Biar adakalanya dia buat kau kecewa Biar adakalanya dia buat kau gundah Tetapi tak mengapa kerna dialah juga Yang mengambil hatimu bila keadaan reda Oh kita bersaudara kerna slalu mengalah Tak guna marah marah nati berbaik juga Oh kita bersaudara tak guna gaduh gaduh Kerna air dicincang tidak akan putus Biar kau dalam susah semua orang tak menegur Agaknya tangan […]

» Read more
1 12 13 14 15 16 17