Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Tag: BERITA

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Jijiknya burger tahi manusia

  Salam W.b.t. ,   Menjijikkan sekali bila baca artikel burger dari najis/tahi manusia ni . Saya tak tahulah nak komen apa lagi pasal isu ni . Nak kata dunia ni dah kehabisan makanan sampai najis manusia pun dijadikan makanan , tak juga ! Itulah jadinya bila otak tu kononnya dah terlalu pandai nak cipta…
Read more

Diskaun tol di 24 lebuhraya sempena Hari Raya

  Alhamdulillah … alhmdulillah …. berita baik buat semua pengguna 24 buah lebuhraya ! Bagi yang merancang untuk balik kampung atau ke mana-mana pada musim perayaan ini , silalah merancang perjalanan anda supaya dpaat menikmati diskaunAidilfitri  ini .Wah macam diskaun pusat membeli-belah pula … :)   Bukan kata² merapu dari saya , akan tetapi dari…
Read more

Bandar Jengka bertukar nama kepada Bandar Tun Abdul Razak

    Salam 1Malaysia dan 1Dunia (bak kata bro DenaiHati :p)   Bandar Jengka yang terkenal dengan FELDA nya yang terletak di negeri Pahang Darul Makmur sudah bertkar nama kepada Bandar Tun Abdul Razak secara rasminya hari ini , 7 Julai 2011 . Kalian tengok tak siaran langsung di TV 1 dan TV 3 pagi…
Read more

Kes bunuh Sosilawati dilanjutkan lagi di mahkamah

  SHAH ALAM: Seramai 76 saksi akan dipanggil memberikan keterangan dan sebanyak 192 barang kes akan dikemukakan dalam perbicaraan kes bunuh Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain yang bermula hari ini. Dalam ucapan pembukaan perbicaraan kes itu di Mahkamah Tinggi Shah Alam pagi ini, Timbalan Pendakwaraya, Ishak Mohd Yusof, berkata pihaknya juga akan mengemukakan…
Read more

Mimpi anak yang telah meninggal datang dengan berjubah putih

  Salam bahagia dan Assalamualaikum . Semalam agak suntuk untuk saya membuat sebarang posting , mood pun kureng . Oleh itu malam saya tidur awal , hasilnya taklah pening-pening kepala dan lesu yang melampau bila bangun pagi . ;) Alhamdulillah .   Oh ya . Saya memang ketinggalan buat liputan tentang tragedi tanah runtuh rumah/madrasah…
Read more