Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #16 : Signboard pelik

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #16 : Signboard pelik

 

Incoming search terms:

 

24 Responses

  1. kakyong says:

    hahahaaa…. ni mesti kat tempat org jual pokok bunga yg letak pasu2 sampai kat tepi jalan tu… hikhikhik..

    nak ajak hanie join GA lagi
    http://www.kakyong.com/2012/01/first-giveaway-by-butik-fiqra.html

  2. lunaticg says:

    Ini mesti tempat orang berlatih lontar pasu bunga kan? :D :D :D
    Bahaya ni kalau melintas walau berjalan kaki kena berhelmet.

  3. suriati says:

    ada tuan rumah takut pasunye kena langgar kot. heeee…

  4. izan ishak says:

    hahah… kak izan baca je terus tersenyum…

  5. Hanif says:

    kekekekekekeke….nama pekan kat Malaysia ini macam2 ada yekkk!!!

  6. Hanif says:

    15km/sejam..bukan nama pekan..tapi konpem jangan laju2 ada pasu bunga…Aiikkkkk..ni pelikkk

  7. puan kutu says:

    haha entah apa2..msti dok gelak je sape yg buat signboard tu.macam2..

  8. klcitizen says:

    memang pelik bila tengok betul2… :) sekali tengok macam biasa je

  9. suriati says:

    oppss..jgn terasa. nisah nye pasu pasu slmt di luar sana.hehehe…a’a ye dh blh masuk blog ni. yippie! !!

  10. chii says:

    ini macam pun ada ka..eheh..
    ni mesti kes banyak pokok bunga ni…tu yg sampai buh signboard

  11. iEyLa says:

    t nak wat signboard jugakla bile dah kawen t..
    “AWAS…KELUARGA BAHAGIA” hakhak

Leave a Reply to puan kutu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *