Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Si Peramah di bulan Ogos ’12

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Si Peramah di bulan Ogos ’12

Mengumumkan Top 10 pengomen² blog ummihanie.com . Nama baru, nama lama dan nama yang masih bertahan silih berganti. Terima kasih untuk semua.

 

 

Nampaknya kali ini blogger HatiPutera telah merampas takhta carta pengomen yang digondol selama beberapa bulan oleh blogger AkuBioMed. Tahniah diucapkan. :) Cabaran disahut nampaknya. Bukan apa, sekadar memeriahkan dunia blog. Kalau blog tak ada orang datang komen, memang down rasanya. Silap² amik MC dari berblog. Hehe… Puanbee, welkem back to the top chart ;)

Dan seperti biasa, 3 pengomen ngetop akan dapat backlinks berterusan selama kurang lebih sebulan di bahagian sidebar blog.Terima kasih sekali lagi rakan bloggers.

 

p/s: widget Punchtab dihentikan buat smeentara waktu atas sebab² tertentu…

 

 

25 Responses

  1. akubiomed says:

    Tak sangka dapat menyelit di blog ini. Terima kasih. :-)

  2. syu90 says:

    thniah kpd sume yg trsenarai..hehe

  3. zura@iwan says:

    tahniah..

    nama kita x senarai..hehe

  4. beckhr00y says:

    tahniah kpd semua yg tersenarai

  5. donnyien says:

    tahniah top 3. rajin betul mereka ni.

  6. iEyLa says:

    ooppss…lame xterjah ke sni..busy sket la kak..hihi
    anyway..wanna wish special wishes for you…

    HAPPY BIRTHDAY kakak cayunk!!!!
    hope our friendship will last 4eva…
    moga kebahagiaan sentiase bersama akk…
    hope u’ll be the best mother to your beautiful kids..weee

  7. hatiputera says:

    Tak sangka dapat menyelitkan diri sebagai top komentar,,,

  8. Denaihati says:

    tahniah pengomen tegar n semua 10 ten pengomen…termasuk jugaa rupanya. alhamdulillah

  9. titan says:

    pehh..rajin benar diorang sekarang yek. aku je yang makin malas.

  10. Tahniah kepada pengomen tegar dekat blog ni. Saya je malas nak komen2 ni. Hehe

  11. izan ishak says:

    tahniah kpd semua pengomen tegar kat blog hanie…
    dah lama k.izan tak jadi yg tegar2 ni~

  12. Ummi Hanie says:

    bard, bese le tu, ‘membawa’ kan… takpe jom start balik ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *