Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Semakin ramai manusia ‘MENTAL’ wujud !

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Semakin ramai manusia ‘MENTAL’ wujud !

 

Bismillahirrahmanirrahim …

PETALING JAYA: Seorang bayi lelaki berusia lima bulan yang mati dipercayai akibat didera pada 31 Januari lalu, juga didapati mempunyai kesan diliwat.
Berikutan itu, tempoh tahanan reman ke atas sepasang suami isteri yang ditahan berhubung kematian bayi mereka itu, dilanjutkan sehingga 12 Februari ini bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed, berkata suspek berusia 33 dan 19 tahun itu ditahan ketika menguruskan pengebumian anak tunggal mereka di sebuah tanah perkuburan di Sungai Buloh, 31 Januari lalu, sebelum ini direman lima hari sejak Isnin lalu.

Beliau berkata, kedua-dua suspek ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.
Katanya, laporan bedah siasat yang dijalankan di Hospital Sungai Buloh menunjukkan kesan lebam dan kecederaan pada seluruh badan bayi terbabit selain kesan dipercayai diliwat.

“Pasangan terbabit sebelum itu membawa bayi mereka ke Hospital Sungai Buloh untuk pemeriksaan kira-kira jam 9 malam pada 31 Januari lalu selepas bayi itu berada dalam keadaan lemah seperti tidak bernyawa.

“Pasangan itu ditahan jam 5 pagi pada keesokan harinya dan tempoh tahanan reman mereka yang berakhir hari ini (semalam) dilanjutkan hingga 12 Februari bagi membantu polis melengkapkan siasatan,” katanya selepas majlis mesra rakyat kawasan Subang Perdana di sini, semalam.

– BERITA MINGGU

What the HELL is this ???
Kau pandai buat anak lepas tu kau makan anak sendiri ??
Apa , ada setan gondol dah rasuk engkau agaknya ! :((

*sorry for being a bit rude and emo for a while . *

 

 

9 Responses

  1. nza says:

    >Kesian baby kecil tu…kucing pn pndai tunjuk syg kpd ank ttp skrg manusia dh brsifat spt binatang….Al-Fatihah .

  2. iedaLUVsham says:

    >aku de baca berita nih, kejam giler nih!

  3. >nza : manusia yg sgt gila tu kak ! rasa nk sepak jew kan … al-Fatihahieda : aah ida..jom kite hempuk2 mak bapak baby tu

  4. NURUL IZZA says:

    >yaAlah..siann sgt bayi xdosa.ngong ke apa makayah dia (gram sgT)xsukela dgr cite mm ni..sedi bertalu2 je.

  5. Ummi Hanie says:

    >Izza : dah lebey dari mengong ni iza..huh !!opss..xsuke yer..hm bukan ape,nak kongsi cerita bahawa ada manusia/ibubapa kerek masih wujud d dunia nidian : al-fatihah…

  6. ibuaiman says:

    >assalamualaikum…salam perkenalan….mmg sedih baca berita ni, pasangan ini melayu ke?kalau sudi jenguk lar blog saya kat http://www.klinik-ibuaiman.blogspot.com

  7. >ibuaiman,sy kurang pasti yg itu..tp sy rasa mmg melayu..huhu..memalukan..ok insyaAllah sy dtg lawat blog anda ye..thanx follow me :)

  8. >Ada Sis bc berita bayi meninggal akibatdiliwat nie dlm paper last week klu xsilap..Ramai umat manusia skrg yg semakin kejam kn..Bayi yg tak tahu apa2,bayi yg tak berdayamelawan & tidak berdosa samasekali menjadimangsa kerakusan 'binatang' bertopengkan manusia..Tunggu lah balasan setimpal di akhirat nnt..Al-Fatihah utk bayi yg tak berdosa tersebut..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *