Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Satu hari nanti Najwa Latif jadi cikgu tadika

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Satu hari nanti Najwa Latif jadi cikgu tadika

klip video najwa latif satu hari nanti

Satu hari nanti Najwa Latif jadi cikgu tadika | Korang tak tahu cerita lagi ke Najwa Latif dah ada profesyen baru iaitu cikgu tadika yang comel.

Haha… betullah tak tipu kan… Tak caya cuba tengok video klip ni;

 

Kan betul…. :)

Iye, Najwa Latif jadi cikgu tadika dalam klip video single terbaru 2015; Satu Hari Nanti.

Katanya lirik lagu ni dekat dengan dirinya yang sebenar… haa kalau nak kenal Najwa Latif lebih mendalam, kenalah kaji lagu Satu Hari Nanti ni betul-betul ;)

 

Lirik lagu – Satu Hari Nanti

 

Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doa ku untuk ku
Setiap doa ku untuk mu

Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa

Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa

Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa

Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan

Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa

Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa

Siapa yang halang dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut hantar aku ke hujung
Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji

Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa

 

 

-kredit

 

Najwa Latif mau bebas dari apa ya?

Adakah mahu bebas dari dunia seni yang tiada privasi?

Hanya empunya diri yang punya jawapan….

 

 

klip video najwa latif satu hari nanti

Incoming search terms:

 

14 Responses

  1. sensasi2020 says:

    Salam Ummie….. Saya suka lagu Najwa Latif, harap-harap NF betul-betul jadi cikgu Tadika.

  2. farah says:

    lagu yang simple n cacthy…sdap untuk disegar tiap kata-kata dalam lirik najwa latif

  3. kalau betul jadi cikgu tadika ni memang rajin la budak-budak nak gi sekolah hari3…hehe..

  4. raihanah says:

    ramaila nak jadi ank murid najwa latif

  5. Ani Haryani says:

    Najwa Latif memang amik tesl tak silap, in sha Allah profession guru ni :D

  6. Comelnya video klip ada budak2. Hehe. Kalau dari gaya Najwa Latif nih. Memang nampak sesuai jadi cikgu tadika. Nampak sabar dan lemah lembut jek. :D

  7. huda says:

    die buat comeback terbaik punye…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *