Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Promo episod terakhir Boboiboy 25 Disember 2011

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Promo episod terakhir Boboiboy 25 Disember 2011

 

Pejam celik pejam celik dah nak sampai ke penghujung siaran musim pertama kartun animasi Boboiboy yang kian mendapat tempat di hati rakyat Malaysia dan antarabangsa ini.

Tanpa membuang masa , jom saksikan video promo episod akhir Boboiboy pada 25 Disember 2011 ;

 

 

Amacam ? Ada saspens tak ? Dan … ada boboiboy baru …. Boboiboy Gempa ! :)

 

boboiboy gempa ! (mata kuning)

 

Mokcik suke boboiboy yg mata biru tu … Taufan ;)

 

Incoming search terms:

 

8 Responses

  1. Sharifdez says:

    Huh, lambat lagi nak tayang dah promosi eya. Tahun 2012 tu…

  2. kakyong says:

    mesti anak2 tak lepaskan peluang, tiap jam 7 hari ahad ;)

  3. puan kutu says:

    aiman sibuk nak tgok promo nie td..lagi ibu lagi..haha mana ada dah,yg tu ja kutu kata..

    tq hanie utksemua hadiah yg comel2 tu.kutu suka!

    http://www.puankutu.com/2011/12/malas-fibox-dan-top-commentar.html

    mana dpt adress?dr kembo ekk?msti hanie send dekat email kutu.kutu mmg jarang bukak email tu.klu bukak pun just nak delete,mgkin tak perasan email hanie..kutu selalu bukak yg puankutu@yahoo.com ja..

    • Ummi Hanie says:

      keh3x … klako aiman ni … :p

      suh aiman tgk kat blog aunty hanie byk2 kali tau … hahaha ~

      aah,dpt alamat dr kembo mu … abes citer … hehehe … sama2 … hadiah bese2 je tu … ;)

  4. DIN P,MAS says:

    terbaik…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *