Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia

Assalamualaikum & Salam bahagia,

Tajuk terus-terang gitu.

Seterang lampu suluh bernyala di bilik yang gelap gelita. Haha…

Pertama kali wajah terpampang di suratkhabar Malaysia

Tentulah ada sedikit jaki, kan?

Harian Metro pula tu.

Tapi,

Ini semua ‘kerja’ encik suami yang menghantar artikel haji beserta gambar kami berdua di Madinah kepada wartawan Metro tersebut.

Makanya redho sajalah…

Ada terdetik la sedikit kembang di hati…

Peluang yang tak selalu dapat tak gitu.

sahabat TH_Fotor

Di Malaysia, kecohlah famili, saudara-mara, sahabat handai dengan berita wajah kami terpampang di media.

Alah…. apa nak dikecohkan sangat…

Bukannya saya menang pertandingan ratu cantik memasak ke.

Atau suami menang pertandingan program realiti Da’ie.

Kan?

Masuk akhbar kerana menjadi sahabat Tabung Haji saja…

Tunggu travelog haji okey… boleh cerita panjang sikit tentang pengalaman haji kami berdua yang sangat menyeronokkan dan meninggalkan kenangan yang sangat manis.

 

 

27 Responses

  1. Yati says:

    Tumpang seronok. Dah bergelar hajah dah ye, Hanie. Bila pulak rezeki kak Yati nak ke sana. :)

  2. akubiomed says:

    Wah glamourlah dan jadi bualan orang di kampung. :)

  3. watiey says:

    alhamdulillah,, terubat la rindu sanak sedara tengok gambar dekat akhbar,,
    tahniah hajah,, tak sabar nak dengar travelog haji,,
    suka dengar cite tentang orang pergi haji,,

  4. lydzar says:

    alhamdulillah, seronoknya dgr cerita orang pegi haji diusia muda ni. saya pun ada cita2 nk pegi haji waktu badan masih kuat dan sihat. doakan ye :)

  5. eyriqazz says:

    Feewit, berseri2 wajah di akhbar…

  6. Ani Haryani says:

    Alhamdulillah. Ani tunggu travelog haji :D

  7. Niza Yusof says:

    Alhamdulillah, berseri-seri wajah dlm paper…hihi

  8. jaymiee says:

    nak mintak sain bole tak…haha

  9. Oja Samid says:

    wah, tahniah..nnt boleh simpan keratan tue buat kenangan, tunjuk kat anak2 bila dah besar. ^_^

  10. emalinmohd says:

    Tak sabar tunggu Travelog Haji. Tahniah! Alhamdulillah

  11. Yeen says:

    Wah.. tahniah! Ok what.. bukan senang nak masuk paper :)

  12. Sya Isya says:

    wah, glamer gitu!.

    tahniah Hanie dan suami, dapat menunaikan ibadah haji. :)

    Doakan Sya dapat ke sana juga, ya :D

    TQ taw ;)

  13. puanbee says:

    salam nis .. untung tau suami rajin hantar gambar kenangan tu ..

  14. faridah says:

    owh baru saya dapat tahu dan nampak siapa disebalik blog ini…tahniah kak dah berhaji hajjah rupanya…masuk papaer pun sangat best..n glamer gitu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *