Paku Pontianak – sinopsis dan trailer

MIG Entertainment menerbitkan lagi sebuah filem bergenre seram berjudul Paku Pontianak yang ditayangkan pada 22 Ogos ’13 lalu. Dengar tajuk saja dah seram weh! Tapi saya suke…. ^_-

Klasifikasi: P13
Genre: Horror (Seram)
Tarikh tayangan umum: 22 Ogos 2013
Durasi: 1 Jam 32 Minit
Penerbit: Metrowealth
Pelakon: Pekin Ibrahim, Hidayah Samsudin, Uqasha Senrose, Adibah Yunus, Along Eyzendy,Sidek Hussain, Ruminah Sidek
Pengarah: Ismail Bob Hasim
Format: 35MM, 2D

paku pontianak

kredit imej

Dipetik dari cinema online;

After Adam hits a girl on the road while driving, he and his family decide to repent for their mistake by letting her live with them. The girl, whose name is Melati has amnesia and therefore, cannot remember her past. But her arrival also leads to mysterious happenings, and it seems that Melati’s past may turn out to be haunting her…

Paham kan?

Layan trailer pulak;

Mati² ingatkan pelakon Nelydia Senrose jadi heroin filem Paku Pontianak ni. Rupa-rupanya kakak dia, Uqasha Senrose. Dah macam nama anakku pula.

*setahu saya, pontianak ni ialah roh orang mati mengandung. wallahua’lam…

Rasa nak tengoklah. Saya memang peminat filem² seram, anak² pun dok ikut sama. Saya tahu tidak elok galakkan begitu tapi tujuan saya membiarkan mereka tengok untuk mendidik supaya tidak takut dengan hantu dan yg sewaktu dengannya. Semua tu makhluk Allah sahaja, tiada kuasa.

 

*Terbaru ! Showtimes2u.com menyediakan info terkini movies terkini. Cekidaut ~

Incoming search terms:

12 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *