14 lagu yang berjaya masuk AJL 25

  Erm sebenaunye saya bukanlah amik port sangat pun bab sape nak masuk AJL ke , masuk ABP ke , masuk bertanding kerusi parlimen ke … takde takde saya tak berapa kisah pun . Cuma ini sekadar suka-suki sajer … tengok Muzik-muzik pun idak … Saya jarang menonton TV , kecuali rancangan2 yg memang saya gemari . Perkembangan muzik tanahair maupun […]

» Read more

Kutip cebisan mayat mangsa kemalangan jalanraya

Tweet Ya Allah … peliharalah kami dari kecelakaan dan kemalangan yang mengerikan …. KLANG: Mengerikan apabila beberapa anggota polis terpaksa mengutip cebisan mayat penunggang motosikal yang terbabit kemalangan dengan sebuah treler di Kilometer 20.3 Lebuhraya Kesas di susur keluar Bandar Puteri, di sini, pagi semalam.Lebih memilukan apabila pemandu treler terbabit memecut kenderaannya meninggalkan mangsa dan adiknya yang menggelupur kesakitan. Dalam […]

» Read more

Rahsia mandi SUNAT Jumaat

Salam Jumaat yang penuh barokah . Tak berseri rasanya hari Jumaat ni tanpa entri-entri berbentuk renungan , muhasabah diri , hadis Nabi dan yang sewaktu dengannya . Jadi , entri hari ini ringan-ringan saja … RAHSIA MANDI SUNAT JUMAAT . Dah mandi ke belum ni ? ;) Sabda Rasulullah SAW ; Sesiapa dari kalangan lelaki dan perempuan yang hendak mengerjakan […]

» Read more

Tangan putus berjaya disambungkan semula

Tweet Macam-macam cerita sekarang ni . Akibat melakukan projek pecah rumah , tangan seorang lelaki putus ditetak pemilik rumah tersebut . Oh sungguh malang nasibnya ! Tapi tangan tersebut dah berjaya disambungkan balik . Jom baca berita selanjutnya ; KOTA BHARU: Lelaki yang putus pergelangan tangan kiri selepas ditetak pemilik rumah ketika mengumpil tingkap rumah berkenaan di Kampung Pengkalan Gaduh, […]

» Read more
1 177 178 179 180 181 208