Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #15 : Oh Pizza ! (teringinlah pulak …)

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #15 : Oh Pizza ! (teringinlah pulak …)

 

 

38 Responses

  1. izan ishak says:

    dah lama tak makan pizza…

  2. Ladysirna says:

    bestnya pizza, lama x makan …

  3. intan_blur says:

    sedapnye hanieeeeeeeee oii..bile nak belanje kak intan makan nih..

  4. fasz says:

    tingin nak makan pizza yg ada serunding tu..sedap ke?dah rasa dah?

  5. lin azlina says:

    lin suka makan pizaa berbanding kfc!

  6. DaHLia says:

    ni piza yg nama apa ni ?

  7. kakyong says:

    alamak… i wish i have the pizza with me now… ;)

  8. fieda says:

    pizza..i like….:)

  9. ciksembang says:

    baru belanja kawan2 ofis makan pizza.. hehe nanti leh belanja hanie

  10. puan kutu says:

    raya cina nie kita jumpa dekat pizza parit buntaq.hanie nak belanja kan?hahaha..

  11. titan says:

    tu dia..makan tak ajak orang punn..

  12. munna says:

    tiba2 rasa macam nak makan pizza lah

  13. fauzi says:

    best kan makan pizza?

  14. Hanif says:

    Iskk tetiba lapau lak!!!

  15. hatiputera says:

    saya tak suka yang ada udang tempura,,saya suka yang banyak cheese,,,

  16. nuriz says:

    amboi sedap piza ni, saya teringin jugak hehehe

  17. puan kutu says:

    RFC pun tak smp lg nie..HPA dh ada pizza ekk..baru tau nie..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *