Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Mata anda tajam ? Cuba teka …

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Mata anda tajam ? Cuba teka …

 

Salam ceria semua ! GA saya yg julung kalinya dah pun dilancarkan semalam . Jangan lupa join ye kome … ;)

 La ni jom uji ketajaman mata pulak … hoyeahh ~ siriyes , tak susah mana pon … ;p

 

 

Klu : Diletak pada suatu alat yang hampir setiap orang memilikinya …..

Senang je …. kan kan kan ? :)

Jawapan akan diberitahu hari ini atau selewat-lewatnya esok …. ;)

Hadiah ? Kalau Hanie buat sistem Points macam GTO dan MelRomeo  buleh tak ? Alah , kumpul2 point and then redeem jadik cash gitu … menarik kan ? ;) Atau featurekan blog u all (yg menang) dlm coming entries ? Hmm … gosok2 dagu ;p .

siggy2(transparent)

 

10 Responses

  1. mamawana says:

    Assalam,

    Ada GA yer. Menarik tu. Will be back in here. Ins’allah.

  2. kakyong says:

    apa tu?
    pencil case ke… hahhaha… nampak cam kain jenis berbulu..

  3. munna says:

    nasiblah mata munna tak berapa nak tajam… mmg blur tak tahu apa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *