Lesen P itu Kini Milikku . . .

Daku pulang membawa khabar yg baik . . . =)
Alhamdulillah . . .
Walaupun daku mengandung 5 bulan , daku berjaya jua meluluskan diri seterusnya layak memegang Lesen P . . . Huisshhh . . . ramai yg fail kelmarin mase test JPJ tuh ( ISnin , 27th April ) . Kesian gak saya tengok . Saya memang berazam nak buat yg terbaik , no repeat2 sebab tgk lah keadaan saya ni . Dahlah bunting , takde kederat rasenye nak ngulang2 kome tau . So , alhmdllh la saya dapat save masa dan fulus hubby saya dan saya sendiri . . Bukit kat litar tu pun dahla rendah , takle tinggi mcm di sesetengah litar kan . Tapi , bagi saya itu bukan masalahnya . Yg penting, trick supaya kereta tu x mengundur mestilah dikuasai . Idak gitu kome ?
Ekceli teman belom lagi bagi gambo dgn duit rm70 utk buat kad lesen P tu kat cikgu memandu . So , tergendala lagiler urusan teman . Takper , janji semua urusan kat litar tu dah selesai . . Lega banyak tau . Teman terpakse ningggalkan anak2 teman kat umah mak mentua demi utk mendapatkan sekeping lesen . Huhuhu . . . (thanks to mak mentua , pak mentua n adek2 ipor yg setia dan sabor menjage anak teman . . i luv ya all )

hiks...lawak laaa pic ni..credit to google

p/s : ok cukup dulu , tau kome jemu bace ceghite teman pasal lesen ni sbb kome dah lame ade lesen kan kan kan kan ??? so , saya ni mcm jakun sikit ler dulu yer . . . ngeh3x

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *