Wordless Wednesday #13 : Lagi tanda kebesaran Allah

by Ummi Hanie on October 26, 2011

in Gambar Menarik, Renungan

 

Incoming search terms:

{ 12 comments… read them below or add one }

puan kutu October 26, 2011 at 9:29 AM

Ada juga ternampak pic nie di fb..semua kekuasaanNYA..

Reply

Ummi Hanie October 26, 2011 at 11:08 AM

yup kutu … pic2 mcm ni mmg cepat tersebar … ;)

Reply

nza October 26, 2011 at 12:45 PM

mcm2 cara Allah tunjukkan kekuasaanNya……

Reply

Ummi Hanie November 1, 2011 at 11:00 AM

betul tu kak … baru sikit2 tunjuk tu … ;)

Reply

Mohkembara October 26, 2011 at 9:30 PM

Assalamualaikum Yong,

Akak pun ada baca pasal gambor jagung ni. Betoi ke, sebab nampak jelas benor perkataan Allah tu, takut ada org buat prank. Subhanallah kalau tulen!

Reply

Ummi Hanie November 1, 2011 at 11:02 AM

w’salam Yong ,

betoi xbetoi tu idok le teman dpt sohehkan … huhuhu ~ tp teman rase mmg betoi … dah byk bukti seakan mcm ni … kalau nak,teman leh tunjuk lg tp kena godek2 blk gambo kat mane2 ntah … hehe

Reply

mama pipie October 27, 2011 at 8:10 AM

pic apa ek? akak x dpt tgk huhu

Reply

Ummi Hanie November 1, 2011 at 11:02 AM

alamaksss…npe akk xleh nmpk ??

pic imej tulisan Allah pd jagung ….

Reply

intan_blur October 31, 2011 at 11:35 AM

subahanallah..tq hanie sbb syare..
hanie..intan nk tny..haritu hanie suh intan masuk GA yg mane ye..sorry klu dah lmbt akk rply

Reply

Ummi Hanie November 1, 2011 at 11:35 AM

welcome kak intan dear …. :)

owh, bukan GA … yg tu segmen kecik jer … tp dah tutup .. xper len kali yea ;)

Reply

Juan November 1, 2011 at 8:43 PM

sungguh tepat perkataan diatas

Reply

Ummi Hanie November 10, 2011 at 4:38 PM

yes . kuasa Allah tiada yg mustahil bagiNya

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: