Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Lagi lukisan dari debu kereta… sungguh kreatif

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Lagi lukisan dari debu kereta… sungguh kreatif

lukisan dari debu kereta

Lagi lukisan dari debu kereta… sungguh kreatif

Tahun 2011 saya pernah publish entry tentang lukisan dari debu kereta. Kali ini ada lagi, dan saya rasa pelukisnya adalah orang yang berbeza.

 

lukisan dari debu kereta

 

Terhasillah wajah lagenda barat, Marilyn Monroe… Tak kenal? Haihh… kena mengGoogle lah ;)

Kalau dah memang berbakat dan kreatif tu, debu kereta pun boleh jadi sebuah lukisan yang menakjubkan. Kalau saya, nak lukis guna pensel atau berus lukisan pun memang tak reti.

Incoming search terms:

 

24 Responses

  1. zura@iwan says:

    amboi..kreatif ye…debu pon leh jadi seni tu…

  2. akubiomed says:

    Memang kreatif lukisan yang dihasilkan daripada debu. Mendiang Marilyn Monroe ini ada lah primadona terkenal di Amerika Syarikat.

  3. syu90 says:

    amboi,kreatifnye..

  4. mmg kreatif kalau tgn berseni. Knur pun tgn kurang berseni sikit. hehe

  5. syamila says:

    kreatif…

  6. Juan says:

    memang kreatif dan cantik

  7. puanbee says:

    Dasyat tu .. kalau bee tk tau jd apa hikss

  8. hatiputera says:

    Memang kreatif betul pelukisnya tu.menggunakan debu jer sudah nampak begitu sempurna.

  9. nza says:

    mmg kreatif…..cantik sungguh hasil seninya tu.

  10. iEyLa says:

    hambooii…kreatif sngt ni kak..
    tp kne biar kete tu xyah berbasuh sebulan la baru leyh wat cmni kak.. :p

  11. Ummi Hanie says:

    hahahaha… mane tau, satu hr nnti terhasil lukisan debu kete kann…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *