KISAH PEMANDU BOT YG JAHANAM

Selamat Hari Jumaat. Penghulu segala hari. Banyak sebenarnya kelebihan hari Jumaat ni. Nabi tercinta kita nabi Muhammad S.A.W. dilahirkan dan juga wafat pada hari Jumaat. Dan, jangan tak tahu, Hanie pun lucky jugak sebab dilahirkan pada hr Jumaat juga. Alhamdulillah !

Entry hari ni kiter layan dari emel. Boleh nggak? Saya rase kuat sgt nak share dgn semua kat sini sebab info ni agak penting. So , please read this . . .

KISAH PEMANDU BOT YG JAHANAM

Untuk makluman anda, maklumat yang saya dapat ini adalah amat berguna untuk dijadikan teladan anda semua. Saya diberitahu oleh kawan saya iaitu seorang guru di pulau Tioman tentang tindak tanduk pemandu bot yang berkhidmat disana. Bagi yang ingin pergi bersantai ditengah laut dan snorkling tu , terutama gadis perlulah beringat-ingat. Hal yang saya nak ceritakan ini adalah diceritakan sendiri oleh pemandu bot tu kepada kawan saya. Pemandu bot tu menceritakan dengan penuh bangga tanpa mempedulikan hal haram dan dosa.

Kepada pemudi2 yang ingin bersantai ditengah laut, diingatkan pergilah berempat. Dan jangan kurang dari tiga orang. Untuk pengetahuan semua, pemandu bot ni akan meminta dan mengesyorkan gadis-gadis (biasanya budak U yang ingin melancong) membeli air mineral dsb nya dengan alasan gadis2 akan haus ketika di tengah laut nant . Dengan hasil perihatin tadi si gadis ni pun pergi lah beli air mineral. Dalam perjalanan ke tgh laut, pemandu bot nampak bersahaja dan kita tidak tahu niat syaitan yang sebenar yang tersemat pada benak dan hati batu pemandu bot itu. Semasa berenang didasar yang cetek (Pulau Tioman), pemandu bot akan memasukkan sedikit minyak jampi yang didapati dari bomoh pulau ke dalam air mineral yang dibeli oleh gadis U ni tanpa disedari oleh mereka berdua (gadis tu la) dan dibiarkan larut dan sebati.

Setelah penat berenang gadis ni pun naik ke atas bot dan segera minum air mineral yang dibeli tadi. Dengan tidak semena-mena gadis2 tu rasa pitam dan pengsan sekejap. Maka pada masa pitam nilah pemandu bot akan mengambil kesempatan membuka pakaian gadis2 tu satu persatu dan merogol gadis2 U tu tadi. Untuk pengetahuan , pemandu bot ni pandai. Setelah meneroka, merogol dan mengeluarkan airnya (pancut luar), dia akan mengenakan kembali pakaian gadis dengan rapi. Setelah gadis tu terjaga pemandu bot akan mengatakan “cik adik tertidur sebentar tadi”. Setelah dua, tiga hari si gadis ni akan mengalami sakit di kemaluan dan akan mendapatkan rawatan.

Setelah diperiksa, DR menyatakan yang gadis ni dah tiada dara. Perkara ini dah dibawa ke tengah. Pihak polis dah siasat tapi oleh kerana tak cukup bukti, kes ini lebur begitu saja. Bila disoal, penduduk kampong kat pulau tu, konco2 pemandu bot dan termasuk pemandu bot itu sendiri akan menafikannya… Yang sedapnya pemandu bot tu juga tapi yang akan bocor rahsia pada malam pengantin gadis malang tu la jugak. Sebabnya telus dan tak ketat lagi dah. Jadi dengan itu, beringat – ingat lah jika ingin pergi berseronok biar lah bertiga atau berempat. Sebab perkara jahat seperti itu datang tanpa diduga seperti tsunami.

Perkara begini telah mencetuskan perihatin saya terhadap masyarakat sejagat. Ke mana kita pergi hendak beringat2 (termasuklah mana2 pulau di Malaysia atau didunia ni). Jadi sampai-sampaikan lah kepada anak perempuan, kawan2 perempuan dan semua orang perempuan lah.

Cerita yang saya sampaikan adalah benar dan diceritakan oleh pemandu bot itu sendiri kepada kawan saya . Pemandu bot itu menceritakan dengan megah dan bangga. Macam dunia ni dia yang punya. Tapi bila mati tak ditanya terus kene azab. Dia bangga kerana berjaya meragut mahkota perempuan yang tak tahu dan leka terhadap keadaan sekeliling.

Pemandu bot ni kata dia dah tibai semua jenis Italian, American, Japanese, Chinese, Arabian, Melayu kita ni. Tapi dia kata hak melayu jugak best sebab susah nak dapat. Tapi sekali dah dapat yang lawa pulak tu?? phhhrrrrrr !!! Best nyer kate pemandu bot tu lah.

Sekian yang perihatin.

p/s : maafkan saya di atas segala ayat2 censored di dlm kisah ini . ini adalah sumber dr emel yg sy rasa WAJIB disampaikan kpd semua . . .

Incoming search terms:

5 comments

  • >salam Ummihanie,anak2 dara sekrg ni pun ramai yg tak pandai nak jaga pergaulan, bertepuk bertampar dgn lelaki mcm takde rasa apa2… belum lagi cara berpakain..bukan la semua gitu.. kan,..!

  • >yer … w’salam kak yongbtol tu , anak2 dares skang byk xjage p’gaulan , dah xtau batas2 agama . x la semua gitu , masih ade gak yg jage nilai2 sopan santun dan keagamaan . . semoga anak2 kita di zaman akan dtg nanti masih terpelihara yer kak yong ! risau gak ni

  • Yan

    >owhh dari emel… igtkan kawan hanie..tp kenapa dia pesan pergi ber-4 yerk..?? klu bertiga.. tiga2 kena.. klu 4… 4-4 kenala.. ke lain??

  • >Kak Yan ,sbenarnye soklan tu pun terngiang2 di kpala ku .. tp dlm ISlam , yg Hanie tau , pompuan klu jalan mesti bawak mahram lelaki brsama2 .. insyaAllah slamat ..

  • >Sis pnh bc kesah nie dulu dlm e-mail jg Hanie..Mmg c*l*k* pemandu bot tu!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *