Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Keputusan kemasukan MRSM 2011

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Keputusan kemasukan MRSM 2011

Harap bersabar ya adik-adik yang sudah apply permohonan dan menduduki exam kemasukan ke MRSM bagi Tingkatan 1 dan Tingkatan 4 .
Saingan untuk masuk ke MRSM ini memanglah sengit . Adik ipar saya sendiri merupakan batch terakhir yang menduduki Ujian Kecenderungan Kemasukan MRSM (UKKM) di salah satu cawangan MRSM di Malaysia untuk Tingkatan 1 . Daripada  hampir 600 orang yang mendaftar , hanya beberapa ratus saja yang akan diterima masuk . Moga2 berjayalah ye adek ipar …. ;) Katanya hari ini (30 Dis.2010) keputusan akan keluar .
Untuk maklumat lanjut bolehlah layari laman web @ Portal Rasmi MARA .
 Rebutlah peluang menangi DOMAIN PERCUMA selama 2 tahun.Klik! 
siggy2(transparent)
Silalah ‘LIKE’ kalau anda suka,setuju or hepi ! Tq ~ ;)

Incoming search terms:

 

11 Responses

  1. SYaMiLa says:

    insya allah ada rezeki adik ipar nanti… ;-)

  2. sy tertarik dgn silibus MRSM yang lebih berfokus

  3. Ummi Hanie says:

    ummi : insyaAllah….;)

    Azhan : yup,ia lebih sistematik mungkin?

  4. kakyong says:

    bangga menjadi pelajar MRSM… ;)

  5. shahjiehan says:

    tahniah~ TP SJ bukan budak mrsm…huhu

  6. PuanBee says:

    hui sekolah rebutan..semoga adik ipar berjaya yer..

  7. wanshah says:

    dulu ada gak wanshah apply MRSM. tapi xde rezeki nk belajar kat MRSM. ape pun, bagi yg tak dapat masuk MRSM tu jgn le riso sgt yerk. Perjuangan harus diteruskan. Rezeki tu ada dimana2. walaupun dulu incik wanshah xdapat masuk MRSM, skarang ni bleh jer bekerja. Itu la yg dinamakan rezeki. hueheuhe.. motivasi sket utk adik ipar Ummie. :D

    Jom ziarah sini… :)

    http://wanshah87.blogspot.com

  8. NzA says:

    skrg prsaingan sengit cz ramai budk2 dh bijak….

    angah g jugak ke UKKM hr tu setelah dipujuk ayah ttp ktnya masih nk sk kt sini jerrr….akak ikutkn je.

    Apa pn gud luck utk SIL hanie…

  9. ramai budak pandai2 sekarang neeeee….

  10. ramai budak pandai2 sekarang neeeee….

  11. ramai budak pandai2 sekarang neeeee….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *