Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #54: Kek-kek yang unik lagi comel

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #54: Kek-kek yang unik lagi comel

kek comel

bahaya! ada org tengah berendam :p

kek cantik

sayangnyeee nak potong teko ni

untuk peminat tegar kamera Nikon…. :p

 

untuk pemilik kedai kasot?

 

pehh! penuh dengan M&M’s….

 

sakit gigi

amaran: jangan makan kek dan manisan terlalu banyak, nanti sakit gigi

 

 

Incoming search terms:

 

14 Responses

  1. sweetkurma says:

    wahhhh cutenya yang kek teko dan kamera nikon tu

  2. zura@iwan says:

    wahhh….cantik2 kek tu kak…

    sayang nk mkn…kekeke

  3. Assalammualaikum wbt.

    Haaaa, baru dapat masuk. Hari tu masa entri cerita susu tak boleh masuk, katanya terlebih jalur sudah.

    Kalau nampak kek tu, nak makan pun rasa sayang. Tengok kek tu, teringat2 zaman arwah mak belajar buat kek dengan geng2 suri rumah yang lain. Ngehee

  4. Eizil says:

    Teko tu, kalau tak diberitahu itu adalah kek, tak tahu pun itu kek… comel betul semua kek2 tu… teliti sungguh sesiapa yang membuatnya

  5. Hanif says:

    Tengok ajer dah nak makan..hehehhe

  6. hatiputera says:

    kalau tengok keknya macam sedap tetapi sayang pulak nak makan .hehe

  7. akubiomed says:

    Silap-silap sayang hendak makan. :-)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *