Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Wordless Wednesday #19 : Kasihnya ibu haiwan

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Wordless Wednesday #19 : Kasihnya ibu haiwan

 

 

Cycling, swimming and jogging. One of the challenges for the up-and-coming driver, Jazeman Jaafar #PETMOS

Incoming search terms:

 

20 Responses

  1. iEyLa says:

    haiwan pon masih ade perasaan sayang pd anak.. :)

  2. nuriz says:

    sungguh kuat naluri keibuannya

  3. MyKeyPad says:

    Hmm. . .gambar betul ke ni atau photoshoped?

  4. izan ishak says:

    sayangnya pada anak kan…

  5. intan_blur says:

    slm hanie…
    klu pikir2..haiwan lagi blh bpikir ngan waras bbnding ngan mansia kan hanie..

  6. zie fauzi says:

    sayangnya ibu tu pada anaknya…. Belakang rumah zie ada seekor ibu kucing dgn 4 ekor anak yg kecik lagi… selalu kalau zie bersiang ikan zie akan bg sekor dua kat kucing tu, tp ibu kucing bukan makan sendiri, pi bagi kat anak2 nya dulu… pastu ibu tgk anak2 mkn sampai habis…

    binatang pun ada perasaan kasih sayang, ini kan manusia yg ada akal fikiran… entah apa la yg ada dalam fikiran depa bila buang anak sendiri …. :(

    • Ummi Hanie says:

      betul tu zie … binatang lebih tahu sygkan ank2 …

      hmm…rajin zie layan kucing2 juge ye.. blkg umah sy ni mmg byklah kucing jalanan … klu ada apa2 mknn xhabis ke,sy campak je blkg tu.. berebut2 depa :p

  7. nza says:

    haiwan pn tau syg anak ttp ada manusia lebih teruk dr haiwan….

  8. Denaihati says:

    pelajaran utk manusia, selain kasih ibu, kelilingnya manusia yg menonton je.

  9. titan says:

    aku sayang ikan emas aku tu..tak bagi kucing kacau..

  10. puan kutu says:

    gambarnya blur tak nmpk sgt tp kutu dpt tgkp apa yg ingin disampaikan..kasih ibu bawa ke syurga..:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *