Jadual peperiksaan SPM 2013 dan Takwim Peperiksaan 2013

by Ummi Hanie on June 21, 2013

in INFO

Jadual peperiksaan SPM 2013

Pada tahun 2013 ini, peperiksaan SPM akan bermula pada 6 November ’13 dan kertas terakhir pada 5 Disember 2013.

Boleh muatturun jadual peperiksaan SPM 2013 di pautan ini [sila klik].

Seperti biasa, peperiksaan kertas Bahasa Melayu 1 dan 2 dijalankan pada hari pertama, 6 November 2013.

Selamat berjaya buat semua calon SPM 2013 :)

TAKWIM PEPERIKSAAN 2013

Takwim peperiksaan 2013 ialah jadual/takwim semua jenis peperiksaan untuk sekolah² dalam Malaysia.

takwim peperiksaan 2013

Muatturun takwim peperiksaan 2013 di sini utk paparan lebih jelas [klik]

Ringkasnya;

UPSR – 10 hingga 12 September 2013

PMR – 2 hingga 9 Oktober 2013

SPM – 6 Nov. hingga 5 Disember 2013

STAM (Lisan) – 8 hingga 19 Julai 2013

STAM (Bertulis) – 21 hingga 29 Oktober 2013

-kredit info

Incoming search terms:

{ 8 comments… read them below or add one }

Norfanil June 21, 2013 at 8:30 PM

Mujur adik takde yang SPM tahun ni.. ada PMR je..
good luck mereka yang amik SPM…

Reply

Ummi Hanie June 22, 2013 at 7:55 AM

ada adik yg PMR ye norfa… gudluck in advanced ;)

Reply

D_08 June 21, 2013 at 9:30 PM

tibe2 teringat tahun 1997 dulu….alahaiiiii……… udah tue rupenye awok ni……..

Reply

Ummi Hanie June 22, 2013 at 7:56 AM

mike thn ’97, awok thn 2001… pun rase dah lame… 12 thn sudah

Reply

sendiriDOTnet June 21, 2013 at 10:10 PM

fuh.sat ja masa….dah nak spm pulak …. selamat mengajar bagi pengajar2 sekelian

Reply

Ummi Hanie June 22, 2013 at 7:57 AM

masa skrg ni mcm kilat… mcm tak dan nk buat apa2 ja

Reply

Joe June 22, 2013 at 12:33 PM

Aku dah tak perlu risaukan ini semua.

Reply

Ummi Hanie June 22, 2013 at 3:28 PM

samalah…. risaukan anak le pulak tahun2 akan dtg nnti..

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: