So inilah dia kononnya Tuhan Harun

Salam dan hi semua,

Kebelakangan ni rimas sangat dengar berita mengarut² di tv. Tembak-menembak di Malaysia ni dah macam di US je lagaknya. Kes samun pun bermaharajalela, rasanya duduk dalam rumah pun dah tak selamat.

Ditokok tambah lagi dengan pelbagai versi Villa Nabila yang menyeramkan itu… Bukan saya tak percaya rumah tu berhantu atau dihuni makhluk halus. Saya percaya sebab dalam alQuran sendiri ada sebut, rumah² yang kosong akan dihuni jin dan syaitan.

Kes Syiah yang memualkan? oh plizz… mana pergi letaknya akal fikiran yang waras wahai pengikut² kumpulan sesat ni? Terbaru… Tuhan Harun! haiyaaa… nak tergelak pun ada mendengar namanya.

 

harun

 

Jiran dia pun tak perasan orang ni suspek Tuhan Harun. Tuhanlah sangat kann…. bertaubatlah sebelum terlambat… kononnya fahaman mirip universiti. Alahai… Hanya Allah satu²nya Tuhan yang berhak disembah, tiada dua tiada tiganya.

8 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *