Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Ini betul-betul punya perempuan kaki belit ;)

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Ini betul-betul punya perempuan kaki belit ;)

Pernah tengok atau jumpa perempuan kaki belit ?

Mintak simpanglah kan….

Jommm…. kita berjumpa dengan perempuan kaki belit yang real punyaaaa…

Opsss…. jangan marah sama admin. :) Sekadar suka-suka saja menyiarkan gambar ini…

Ini sudah tentu gambar edit Photoshop kan?

Kome reti buat gambo macam ni? ;) Teman tak gheti…

 

30 Responses

  1. ibuhani says:

    x pandai jugak edit2 gmbr ni cuma tahu ambik gmbr jer!

  2. zie fauzi says:

    ini baru betul2 belit punya org…. hihihi…

  3. tak berapa pandai jugak nak edit gambar sampai jd mcm tu.

  4. daddydee says:

    saya pun tak reti photoshop..

    tp ni memang btol popuan kaki belit..berbelit-belit lagi…hehehe

  5. nza says:

    kelakar je hanie…..

  6. Cikgu Hairul says:

    Ceh.. Terkono den..

  7. akubiomed says:

    Ini macam mana berjalan?

  8. sjiehan says:

    dia belit masa tgh duduk je kan… kalau tgh jalan xbelit2 kot… hehehe

  9. cik tom says:

    hehe.. ingat kisah pmpn yg suka menipu td.. tp upenye mmg kaki terbelit..hehe

  10. Blog Asyraf says:

    Ini baru betul real kaki belit haha.. Saya nak guna photoshop pun tak pandai..

  11. eiela says:

    terbelit kakinya, mau patah dibuatnya nih

  12. iEyLa says:

    hambooiii…melampau nih..hiks..

    p/s: akk menang GA kt blog kak dni..
    http://www.ardinihumaira.com/2012/07/senarai-nama-pemenang-ga-ole-ole-dari.html

  13. izan ishak says:

    ahahaha… terbelit2 sudah kakinya…

  14. akhiyy says:

    hahaha…sbb pnjg sngt kaki die tuh smpi boleh belit2..

  15. akhiyy says:

    sbb kaki die terlebih pnjng kot..haha

  16. Ummi Hanie says:

    kaki belit n kaki terbelit lain ek.. ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *