Hadiah lagi

Salam bahagia ! Salam bertemu kembali…

Sekadar entri ringkas untuk memahat memori mendapat hadiah giveaway dan hadiah dari kakak kandungku… :) Haruslah mode gumbira okeh.

Bukanlah tayang ni maksud nak riak, hanya berkongsi kegembiraan walaupun menang hadiah kecil… juga tanda penghargaan buat si pemberi.

Hadiah menang giveaway El tempoh hari. Sorry lambat buat entry, dapatnye dah lama :p.

 

 

Besau rupenye felt brooch ni. Tengok gambor asal di blog el, macam kecik je. Thanx anyway ! Saya memang suke benda² kraf macam ni. :)

 

Hadiah yang baru dapat semalam, dikirim oleh kakak sulung saya melalui mak saya yang baru balik dari Singapore. Mereka buat reunion ramai² di sana. Saya je terkontang-kanting di sini… huk3x… haha takdelah, saya hepi je sebab encik hasben kan dah balik dari Jepang ;).

Kakak saya pulak baru balik dari melawat suaminya yakni abang ipar saya di Riyadh, Arab Saudi. Syukur dapat kerja baru di sana… mulalah verangan nak pegi Riyadh lepas ni ;). Kakak saya hadiah mouse pad ala² karpet arab kat saya…


A different kind of fairy tale will be coming to cinemas 31 May. RU ready for SNOW WHITE & THE HUNTSMAN? #UIPSnowWhite

Aummmm….. cak !!

 

Kan… sejibik macam karpet betul kan? ;)

 

 

Hoh baru nampak mata model nye…. :p

 

Suke le si mouse tu dapat meluncur² atas mouse pad baru ;)

 

Kisah-kisah warga Msia telah mencetuskan inspirasi & inovasi di Prudential selama 88 tahun, ikuti kisah-kisah tersebut di #ProjectListen!

 


ephyra ummihanie.com harga kasih sayang

Incoming search terms:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *