Wordless Wednesday #53: Badut naik motorsikal

by Ummi Hanie on September 12, 2012

in Gambar Menarik

 

clown on motorcycle

katanya gambar ini diambil di lebuhraya KESAS….??

 

Ada yang lebih LAWAK dari badut ini….. RAJA LAWAK Malaysia yang seterusnya… Anda tentukan ;)

Incoming search terms:

{ 8 comments… read them below or add one }

iEyLa September 12, 2012 at 10:46 AM

mesti baru balik dr job ni kak..
comey je..demi mencari rezeki yg halal.. :)

Reply

Ummi Hanie September 12, 2012 at 4:47 PM

kan… akk pun pk mcm tu… sporting lak tu, org amik gambo, bagi peace lagik ;)

Reply

Denaihati September 12, 2012 at 11:37 AM

sempat piece lagi. boleh jadi pelawak kat jalanraya pulak.

Reply

Ummi Hanie September 12, 2012 at 4:50 PM

mmg sporting habis badut ni kan ;)

atas jalanraya pun masih boleh hiburkan org

Reply

zura@iwan September 12, 2012 at 2:07 PM

hahaha..lawak tul…

Reply

Ummi Hanie September 12, 2012 at 4:50 PM

lawak je badut ni. tak sempat kot salin sebelum balik… hehe

Reply

akubiomed September 14, 2012 at 2:46 PM

Ini mesti pergi rumah pelanggan. Bersiap dari rumah. :-)

Reply

Ummi Hanie October 10, 2012 at 4:36 PM

kann… ataupun baru balik dr tempat kerja, tak sempat nak salin atas sbb2 tertentu :p

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: