Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

[Gambar] Lisa dan Yusry sah suami isteri. Tahniah!

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

[Gambar] Lisa dan Yusry sah suami isteri. Tahniah!

 

Salam Jumaat.

Pandai deme ambik berkat malam Jumaat yer… hikhikhik :p Apa² pun kita layan gambar pernikahan Yusry-Lisa malam tadi (Khamis,23 Februari/2012) di Ballroom Marriott Hotel Putrajaya.

 

Pasangan merpati dua sejoli

Sama cantik sama padan….

Sungguh bahagia dapat bersatu,

membuat ramai hati cemburu

Duduk sopan sepasang pengantin,

Berbisik-bisik di atas pelamin.

Kucupan pertama seorang suami,

Buat si isteri yang cantik berseri.

Cincin disarung tanda sudah dimiliki….

Bersama ibu tercinta…

Lisa merenung jauh nampaknya…

Lisa kelihatan sayu dlm gambar ni… mungkin si ibu membisikkan sesuatu ;)

Kredit foto² dari Galeri Foto Era.fm :)

 

TAHNIAH! Semoga dapat anak cepat² ye…. ^-^

 

p.s: sebab minat le juge kat deme ni, saya buatlah sedikit entry untuk tengok gambor kawin kenang²an… ate dah deme tak jemput teman :p kalau gambar kawin artis lain tak kisah sangat

 

Incoming search terms:

 

23 Responses

  1. suriati abd shukor says:

    ooo..nisah minat mereka berdua rupanya. kak su suka lisa ajee..tp kira padanla deme bedua.:)

  2. eiela says:

    dah selamat sah jadi suami isteri rupanya diorang nih.

  3. intan_blur says:

    ahaaa…akhirnye..selamat jg dorang jd suami isteri..
    i like sgt2..hehe..suke giler ngan dorang..serasi!!
    slm hanie..slmt ari jumaat…
    n selamat hari bcuti 2 hari..enjoy yaaa..!!! ;)

  4. Mohkembara says:

    Salam Yong Hanie,

    Pe kabor?
    Dah nikah deme ya,,,Alhamdulillah, semoga berkekalan!

  5. kakyong says:

    cantik sampin yusri tu kan…

    lisa nampak berseri2..

    majlis yg simple.. semoga diberkati..

  6. nza says:

    mrk brdua umpaya putera n puteri…mmg sepadan..moga kekal selamanya.

  7. Ummi Hanie says:

    ye ke … hmm,lisa ngan mia tu dah mcm ank beranak je kan :p

  8. Juan says:

    tahniah buat mereka

  9. puanbee says:

    lisa macam sedih jek dalam gambar last tu kan .. tahniah buat lisa , bee suka lisa ni jek .. hahaha

  10. abang yuci nampak tembam skit.. moga kekal bahagia selama lamanya.. Amin

  11. lin azlina says:

    sama cantik dan sama padan..semoga kali ni jodoh yusry lebih panjang sehingga ke akhir hayat

  12. puan kutu says:

    minat juga deme ni.ate malas nak buat entri sebab rata2 semua blogger bercerita tentangnya.hoho..(fail ckp perak)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *