[Gambar] Lisa dan Yusry sah suami isteri. Tahniah!

 

Salam Jumaat.

Pandai deme ambik berkat malam Jumaat yer… hikhikhik :p Apa² pun kita layan gambar pernikahan Yusry-Lisa malam tadi (Khamis,23 Februari/2012) di Ballroom Marriott Hotel Putrajaya.

 

Pasangan merpati dua sejoli

Sama cantik sama padan….

Sungguh bahagia dapat bersatu,

membuat ramai hati cemburu

Duduk sopan sepasang pengantin,

Berbisik-bisik di atas pelamin.

Kucupan pertama seorang suami,

Buat si isteri yang cantik berseri.

Cincin disarung tanda sudah dimiliki….

Bersama ibu tercinta…

Lisa merenung jauh nampaknya…

Lisa kelihatan sayu dlm gambar ni… mungkin si ibu membisikkan sesuatu ;)

Kredit foto² dari Galeri Foto Era.fm :)

 

TAHNIAH! Semoga dapat anak cepat² ye…. ^-^

 

p.s: sebab minat le juge kat deme ni, saya buatlah sedikit entry untuk tengok gambor kawin kenang²an… ate dah deme tak jemput teman :p kalau gambar kawin artis lain tak kisah sangat

 


ephyra ummihanie.com harga kasih sayang

Incoming search terms:

Comments

  1. says

    ahaaa…akhirnye..selamat jg dorang jd suami isteri..
    i like sgt2..hehe..suke giler ngan dorang..serasi!!
    slm hanie..slmt ari jumaat…
    n selamat hari bcuti 2 hari..enjoy yaaa..!!! ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *