[Gambar] Lisa dan Yusry sah suami isteri. Tahniah!

by Ummi Hanie on February 24, 2012

in cerita artis

 

Salam Jumaat.

Pandai deme ambik berkat malam Jumaat yer… hikhikhik :p Apa² pun kita layan gambar pernikahan Yusry-Lisa malam tadi (Khamis,23 Februari/2012) di Ballroom Marriott Hotel Putrajaya.

 

Pasangan merpati dua sejoli

Sama cantik sama padan….

Sungguh bahagia dapat bersatu,

membuat ramai hati cemburu

Duduk sopan sepasang pengantin,

Berbisik-bisik di atas pelamin.

Kucupan pertama seorang suami,

Buat si isteri yang cantik berseri.

Cincin disarung tanda sudah dimiliki….

Bersama ibu tercinta…

Lisa merenung jauh nampaknya…

Lisa kelihatan sayu dlm gambar ni… mungkin si ibu membisikkan sesuatu ;)

Kredit foto² dari Galeri Foto Era.fm :)

 

TAHNIAH! Semoga dapat anak cepat² ye…. ^-^

 

p.s: sebab minat le juge kat deme ni, saya buatlah sedikit entry untuk tengok gambor kawin kenang²an… ate dah deme tak jemput teman :p kalau gambar kawin artis lain tak kisah sangat

 

Incoming search terms:

{ 24 comments… read them below or add one }

kakngah February 24, 2012 at 12:32 PM

suka tgk 1 gambar tu lisa ngan adik mia..
sweet sgt…
mia jadi flower girl dia kot…

Reply

Ummi Hanie February 25, 2012 at 11:18 AM

ye ke … hmm,lisa ngan mia tu dah mcm ank beranak je kan :p

Reply

suriati abd shukor February 24, 2012 at 12:39 PM

ooo..nisah minat mereka berdua rupanya. kak su suka lisa ajee..tp kira padanla deme bedua.:)

Reply

Ummi Hanie February 24, 2012 at 3:38 PM

aah k.su … mase muda2 dulu minat KRU … hihi :p

Reply

eiela February 24, 2012 at 2:47 PM

dah selamat sah jadi suami isteri rupanya diorang nih.

Reply

Ummi Hanie February 25, 2012 at 11:19 AM

ye,slmt sudah mereka … eiela :)

Reply

intan_blur February 24, 2012 at 3:15 PM

ahaaa…akhirnye..selamat jg dorang jd suami isteri..
i like sgt2..hehe..suke giler ngan dorang..serasi!!
slm hanie..slmt ari jumaat…
n selamat hari bcuti 2 hari..enjoy yaaa..!!! ;)

Reply

Ummi Hanie February 25, 2012 at 11:20 AM

slm jumaat k.intan ..

sukeee sgt kan …. mmg serasi,sepada,secocok..sume lah :p

slmt bercuti juge !

Reply

Mohkembara February 24, 2012 at 6:08 PM

Salam Yong Hanie,

Pe kabor?
Dah nikah deme ya,,,Alhamdulillah, semoga berkekalan!

Reply

Ummi Hanie February 25, 2012 at 11:20 AM

Wslm Yong,

teman sihat alhmdllh . Yong sihat ?

ye…moga berkekalan lah hingga akhir hayat …

Reply