Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Fouziah Ghous sah jadi isteri Zhafran

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Fouziah Ghous sah jadi isteri Zhafran

 TAHNIAH buat aktres Fouziah Ghous dan pasangannya, Mohd Zhafran. Kalau jodoh, tak ke mana. Walaupun baru kenal 4 hari, Zhafran dah ajak kawin yer? Disangkakan gurauan, rupanya realiti….

 Fouziah Ghous sah jadi isteri Zhafran

Sama cantik sama padan, bagai pinang dibelah dua… dalam busana Pakistan lagi…

Lagi gambar² dari BeautifulNara

Berwakilkan abang sulungnya, aktres jelita itu sah bergelar isteri pada jam 9.40 malam pada majlis yang dihadiri kira-kira 200 tetamu. Menerima mas kahwin RM1,112 dan wang hantaran RM50,000, Fouziah turut menerima tujuh dulang hantaran berupa wangian, barang kemas, telekung dan manisan berbalas sembilan dulang.

Sumber

Mas kahwin tu sempena tarikh hari lahir Fouziah iaitu 11 Disember… alololo…

Saya kalau tengok Fouziah ni mesti teringat lakonannya dalam drama seram Sarakit… hihihi.

Incoming search terms:

 

10 Responses

  1. zie fauzi says:

    muka depa dekat2 sama2..moga jodoh depa berkekalan hendaknya…

    suka tengok IG iqram dinzly bestfriend fauziah ghous ni,byk dia shre gmbar2 nikah..cantik semuanya.

  2. puan kutu says:

    pakai macma ni zhafran dh sebijik macam bangla pulak.hehe

  3. tahniah kepada fauziah ghous dan pasangan..

  4. akubiomed says:

    Tanniah. Selamat sudah melangkah ke alam perkahwinan.

  5. tahniah..semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu

  6. Denaihati says:

    tahniah buat Fouziah Ghous dan Zhafran dan selamat pengantin baru. semoha jodoh keakhir hayat

  7. suriaamanda says:

    sama cantik sama padan..RM50K???rezeki Fouziah la kan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *