Penang, Malaysia
+60184027399
ummihanie@gmail.com

Category: Batu Ferringhi

Lifestyle. Parenting. Ellsee. Sutra Aromatherapy

Mandi kolam, mandi laut dan berkuda di pantai Batu Ferringhi

Salam bahagia readers. Tak habis-habis lagi bercerita tentang percutian di Batu Ferringhi ni. Harap tak jemulah… Sebab sayang kalau tak diabadikan kenangan indah² bersama suami dan anak². Kali ini tentang apa ya? Apa lagi budak² punya kesukaan kalau bukan bermain air! Mandi kolam tu dah macam acara wajib setiap kali pergi ke hotel² yang menyediakan…
Read more

Batu Ferringhi, kami datang… lagi!

Batu Ferringhi, kami datang… lagi! Tajuk macam kenal je kan. Apa lagi kalau bukan ‘virus’ filem Istanbul, aku datang! Psstt… kami dah menonton di panggung…. :p Blogger Kak Jie pun tidak miss dengan ‘virus’ ini. Hehe jangan marah ye ;) Batu Ferringhi ni nampak gayanya menjadi acara lawatan kami sefamili setiap 2 tahun sekali. Kali…
Read more