Ke Zoo Taiping lagi…

Zoo Taiping ni dah macam acara tahunan juga kot. Yelah, seronok bawak anak². Tengok mereka seronok, kita ummi dan abah ni pun rasa seronok sama…. Pagi hari cuti pertabalan Sultan hari tu, kami sekeluarga bersama-sama mertua saya bertolak ke Taiping, makan pagi di rumah pakcik di sana. Oh bestnya makan bihun goreng orang masakkan… haha. Kemudian, seperti yang dirancang, kami pun […]

» Read more

Zoo Taiping Revisited

Aktiviti ini berlaku lama sudah . Teramat basi story nyer but i don’t care. Hohohho~ Hanie ni selalu lambat buat liputan , kan ? Hukss … so bizi lor … otak ni kalau boleh dibelah , tangan pun kalau boleh dicambah-cambah lagi , macam² kerja nak dibuat dan dirancang dalam satu masa yang sama . :p Zoo Taiping REVISITED . […]

» Read more